خطکشیهای جادهها با رنگ اپوکسی اصفهان باید در گذرگاههای کوهستانی در آب و هوای شدید سال قبل از میلاد مقاومت کنند، در زیر تیغههای برفروب و لاستیکهای میخکوبی محکم بمانند.
همچنین در هنگام چرخش لاستیکهای خودرو بر روی شنهای کششی زمستانی در برابر آبشستگی مقاومت کنند.
زنجیرهایی که گاهی اوقات در وسایل نقلیه تجاری مورد نیاز است، رنگ روی خط نیز بیرحمانه هستند مانند ماشینهای فرز کوچک عمل میکنند.
رنگ صنعتی نانو ما یک ترکیب آلکیدی کم فرار و یک فرمول مبتنی بر آب است. آنها با مقررات فدرال مطابقت دارند که در سال 2010 استفاده از رنگ های روغنی را متوقف کردند.
رنگ انتخاب شده نیز باید با قیمتی منطقی باشد.
این وزارتخانه گهگاه از محصولات دیگری مانند ترموپلاستیک های بادوام منبت کاری شده استفاده می کند که روی سطح جاده نصب می شوند یا اندکی در روسازی فرو رفته اند.
با این حال، این مواد می تواند تا هشت برابر هزینه رنگ ضد زنگ اپوکسی باشد.
محصول دیگری که در مسیرهای آب و هوایی شدید مانند بخشهایی از بزرگراه 16 استفاده میشود، رزین متیل متاکریلات است که یک پلاستیک دو قسمتی اپوکسیمانند است که آب را به سرعت پخش میکند و دارای دانههای شیشهای اضافی است، اما بسیار گران است.
به عنوان بخشی از تلاشهایمان برای یافتن بهترین راهحل رنگ ترافیکی، اطلاعات تحقیقاتی و نتایج آزمایش را با سازمانهای بزرگراهی همسایهمان در آلبرتا، آلاسکا، واشنگتن و آیداهو به اشتراک گذاشتیم.
این حوزههای قضایی بیشترین تطابق را با جغرافیا و آب و هوای ما دارند که بسیار سختتر از سایر حوزههای قضایی آمریکای شمالی اگر نه همه هستند.
وقتی سالانه بیش از 30000 کیلومتر علامت گذاری می کنید، می خواهید این خطوط دوام داشته باشند!
آیا می دانستید که ما بیش از 50000 کیلومتر جاده و حدود 4000 پل سازه را در استان نگهداری می کنیم؟ کارهایی که ما انجام می دهیم را بیشتر بررسی کنید.
- منابع:
- تبلیغات: